Villa Miri Ii
23233 Privlaka, Put Mletka
23233 Privlaka, Put Mletka
Obiekt Villa Miri II, położony w miejscowości Privlaka, oferuje dostęp do ogrodu z odkrytym basenem oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Bilotinjak – 1,2 km, Plaża Pliša – 1,5 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W obiekcie zapewniono część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i zmywarką, a także prywatną łazienkę z prysznicem oraz suszarką do włosów. Do dyspozycji Gości jest też taras, a z okien roztacza się widok na morze. Wyposażenie obejmuje również piekarnik, mikrofalówkę, płytę kuchenną, ekspres do kawy i czajnik. Zaplecze odnowy biologicznej obiektu Villa Miri II obejmuje saunę i wannę z hydromasażem. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kornati Marina – 47 km, Muzeum Dziedzictwa Biogradu – 48 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zadar, znajduje się 29 km od obiektu Villa Miri II.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 300 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, wanna z hydromasażem / jacuzzi, jazda na rowerze, ogrzewanie, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z podgrzewaną wodą, meble ogrodowe, basen, plaża, wieczory tematyczne z kolacją, basen, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości