Pansion Mlikota

****

21320 Promajna, Zagrebačka Ulica 42, 2 Kat

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Rodzinny obiekt B&B Pansion Mlikota oferuje bujny zielony ogród ze sprzętem do grillowania, z którego Goście mogą korzystać bezpłatnie. Obiekt położony jest w spokojnej okolicy w miejscowości Promajna. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na miejscu do dyspozycji Gości jest duży bezpłatny parking. Wszystkie pokoje i apartamenty w obiekcie są nowocześnie urządzone i wyposażone w klimatyzację, telewizor z dostępem do kanałów kablowych, minibar oraz sejf. Każdy z nich obejmuje łazienkę z prysznicem i dysponuje balkonem. W apartamentach znajduje się również funkcjonalny aneks kuchenny. Codziennie rano w obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne. O poranku Goście mogą zrelaksować się przy kawie w zacisznym ogrodzie. W ogrodzie znajduje się również plac zabaw dla dzieci. Obiekt usytuowany jest 55 km od Splitu. Lotnisko w Splicie oddalone jest od obiektu Mlikota o 70 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Pansion Mlikota o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą € 8 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 5 do lat 12 płacą € 8 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, plac zabaw dla dzieci, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, dostęp za pomocą karty, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego