Apartman Olive ***

52100 Pula, 21 Maksimijanova Ulica 1. Kat

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Apartman Olive *** położony jest w centrum miejscowości Pula i oferuje bezpłatne WiFi, taras oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Valkane – 2,2 km, Plaża Gortanova Uvala – 2,5 km. Obiekt oferuje widok na miasto i widok na morze. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Valsaline ( 2,6 km). W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, kuchnię z lodówką i płytą kuchenną, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 1 łazienkę z prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W pobliżu obiektu Apartman Olive *** znajdują się liczne atrakcje, takie jak Amfiteatr w Puli, MEMO Museum i Archaeological Museum of Istria. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Pula, znajduje się 6 km od obiektu Apartman Olive ***.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), dostawa artykułów spożywczych, transfer, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego