Apartments Karla
51000 Rijeka, 12 Krešimirova Ulica
51000 Rijeka, 12 Krešimirova Ulica
Obiekt Apartments Karla położony jest w miejscowości Rijeka i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację oraz bezpłatne WiFi. Z okien roztacza się widok na góry. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Sablićewo Beach – 2,9 km, Muzeum Żeglarstwa i Historii Chorwackiego Wybrzeża – 700 m. W obiekcie zapewniono część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i mikrofalówką, a także prywatną łazienkę z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Do dyspozycji Gości jest też patio, a z okien roztacza się widok na miasto. Wyposażenie obejmuje również płytę kuchenną, toster i czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Chorwacki Teatr Narodowy im. Ivana Zajca – 1,1 km, HNK Rijeka Stadium Rujevica – 3,8 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Rijeka, znajduje się 27 km od obiektu Apartments Karla. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartments Karla o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 0,50 EUR za godzinę.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą € 10 za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 10 płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, kort tenisowy, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, miski dla pupila, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego