Villa Split Heritage Hotel
21000 Split, Bajamontijeva 5
21000 Split, Bajamontijeva 5
Hotel Villa Split Heritage mieści się w zabytkowej romańskiej rezydencji z X wieku, która znajduje się w objętym patronatem UNESCO Pałacu Dioklecjana w Splicie. Na miejscu do dyspozycji Gości jest bezpłatne WiFi oraz pokoje, w których wnętrzach wykorzystano połączenie nowoczesnych mebli z tradycyjnymi elementami wystroju. Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację, lodówkę oraz telewizor LCD z dostępem do kanałów kablowych i satelitarnych. Dysponują one również drewnianymi podłogami, fragmentami ścian z kamienia i drewnianymi belkami stropowymi. W bezpośrednim sąsiedztwie willi znajdują się malownicze restauracje, bary i sklepy. Główna nadmorska promenada, Riva, oddalona jest od obiektu zaledwie o kilka minut spacerem. Budynek zlokalizowany jest ponadto w odległości 500 metrów od parku leśnego Marjan oraz 1 km od najbardziej znanej plaży miasta, Bačvice. Obiekt usytuowany jest w odległości 400 metrów od dworca autobusowego i kolejowego w Splicie. Tuż obok dworców znajduje się port promowy, zapewniający liczne połączenia z różnymi miejscowościami na wybrzeżu Morza Adriatyckiego. Obiekt położony jest ponadto w odległości 25 km od portu lotniczego Split, gdzie za dodatkową opłatą organizowany jest transfer w obie strony. Średniowieczne miasto Trogir znajduje się 30 km od obiektu Heritage Hotel Villa Split.
Hotel znajduje się w strefie wyłączonej z ruchu kołowego. Goście przyjeżdżający do obiektu samochodem proszeni są o kontakt z personelem obiektu w celu uzyskania informacji na temat dotarcia do budynku.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja) w cenie 20 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 6 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 7 do lat 17 płacą € 50 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 11 lat płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą € 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte