• Wojciech

    Zalety: Lokalizacja
    Wady: Brak łazienki w pokoju, brak lodówki w pokoju. Personel był zaskoczony że jest zrobiona rezerwacja.

    5.00

  • Joanna

    Zalety: Tylko jeden mlody chlopak z obsługi chętny do pomocy.
    Wady: Tragedia. Nikomu nie polecam. Po przyjeździe pomimo rezerwacji na booking okazało się że nie ma dla nas pokoju. Po awanturze przenocowali nas w pokoju dla obsługi. Nie polecam. Takich jak my było więcej, co chwilę ktoś przyjeżdżał z rezerwacją ale nie mieli wolnych pokoi !

    1.00

  • Piotr

    Wady: Po przyjeździe na miejsce okazało się że pomimo rezerwacji brak pokoju dla mojej rodziny. Zostałem wystawiony do tak zwanego wiatru. Stanowczo odradzam rezerwacji w tym punkcie.

    1.00

  • Agnieszka

    Zalety: Nic bo nie dostaliśmy zarezerwowanego pokoju.
    Wady: Nie mogę nic powiedzieć czy mi się podobało ponieważ nie otrzymaliśmy zarezerwowanego pokoju. Po prostu po dotarciu na miejsce okazało się że nie ma wolnych pokoi. Nie byliśmy jedynymi nabitymi w butelkę bo zaraz za nami dojechali turyści z Włoch i też zostali z niczym mimo rezerwacji i kilka minut później kolejni turyści odeszli z niczym. Wszyscy mieli rezerwację zrobioną. Obsługa mówi tylko po chorwacku i niemiecku. Jest jeden młody człowiek z którym udało się pogadać po angielsku ale jakby nie było go na zmianie nic się nie dowiesz. Jak się dowiedziałam booking.com obsługuje starszy pan który również po angielsku nie rozumie ( nawet gdy na jego prośbę aby zrozumiał wysłałam mu SMS po niemiecku) nie odpisał nic. Proszę nie rezerwujcie noclegu w tym hotelu bo zostaniecie z niczym. My przyjechaliśmy wieczorem z dwójką małych dzieci i miał to być odpoczynek przed kolejnym długim dniem podróży. Musieliśmy spać w aucie bo w okolicy nie było nic wolnego. Hotel znany jest z takich praktyk okolicznym hotelarzom i nikogo nie zdziwiła taka sytuacja. Powiedzieli mi że prawie codziennie ludzie są pozbawieni noclegu. Dlaczego booking nic z tym nie zrobi i nie blokuje takich nieuczciwych hotelarzy? Jestem rozczarowana a moje zaufanie do booking.com ogromnie spadło i chyba wolę indywidualnie sama znaleźć nocleg i przynajmniej widzę czy ktoś rzetelnie odpisuje na maile czy nie ma kontaktu. A ceny na serwisie nie są już tak atrakcyjne jak kiedyś. Umiesz liczyć licz na siebie znowu się sprawdziło. Brak pokoju dla nas, brak rzetelnej obsługi, szefa nie ma, kontakt tylko telefoniczny po niemiecku ale to starszy pan, który nawet jak zrozumie to nie przejmuje się błędami które sam tworzy na serwisie. W ciągu pół godziny takich osób dla których nie było miejsca mimo rezerwacji były trzy rodziny. Ile takich osób będzie w ciągu dnia?

    1.00

  • Marek

    Zalety: Pan, który podawał śniadanie był bardzo uprzejmy i sympatyczny. Niestety cała reszta przypuszczam, to nie jego wina. Woda leci, na głowę nie kapie, do morza blisko, pościel czysta, śniadania budżetowe. Te zdjęcia ładnego pokoju dot. kwatery z łazienką wspólną na korytarzu dla całego piętra.
    Wady: Żeby nie było. Nie liczyłem na pobyt w Walldorf-Astoria. Od ponad 20 lat jeżdżę po Bałkanach, po naprawdę różnych regionach, i bogatych i biednych. To, że odpływ wody w podłodze łazienki jest wyżej niż podłoga i cały tydzień stoi woda, nie dziwi. To, że nie działa TV i mam zapewnienie, że będzie dziś na reperowane, najpóźniej jutro, też mi lotto, TV mi nie potrzebne a prosić się nie będę (nie zrobili). Ale jak dwa dni nie ma prądu i awaria była poważna a w XXI w. niestety do pracy i innych rzeczy potrzebny jest prąd to to poważnie utrudnia temat (min. klima i bojler kaput). Postanowiłem skrócić o jeden dzień pobyt i zwykła przyzwoitość, z racji poważnej awarii, z szacunku do niewymagającego klienta, wskazywała, żeby zwrócić za tę jedną noc. Ale właściciel mówi, napij się, zjedz coś, prąd będzie. Wiem, że będzie ale podobnie jak z innymi rzeczami, ich słowo to znaczy mniej więcej tyle co magi w zupie. Jak tam pojedziesz i coś będzie nie tak nie zostawaj. Jak od ręki nie poprawią, to nie poprawią. Ale nauczeni złymi opiniami, cwanie każą płacić od razu.

    4.00

  • Piotr

    Zalety: -Klimatyzacja w pokoju
    - Telewizor
    Wady: 1.Nikt z personelu nie potrafi wymówić słowa po angielsku
    2.Pierwsze co rzuciło sie w oczy to brak kotary w prysznicu co skutkowało zalewaniem łazienki , jakość armatury też pozostawia wiele do życzenia.
    3.Spłuczka z przed 50 lat , przy spłukiwaniu wody zalewało całą łazienkę! Cała toaleta nie była przymocowana do podłogi co skutkowało tańcem podczas załatwiania potrzeby.
    4. Podczas 6 dniowego pobytu pokój nie był ani raz posprzątany, gdzie w ofercie hotelu jest zapewniona taka usługa.
    5.Lodówka również pamięta PRL łomotała przez wszystkie noce!
    6. Śniadanie podawane do stolika bez możliwości wyboru dania , codziennie podawany omlet z jajkami na twardo lub jajecznica z pieczonym chlebem na patelni żenada.
    7. Śniadanie miało się odbywać od godziny 8-10 gdzie pani kucharka wracała z jajkami ze sklepu o 8:20 i czekaliśmy na wszystko do godziny 9. Dziennie
    8. Personel mało schludny , palący papierosy stolik obok gdzie było konsumowane śniadanie, nieprzyjemni ,zero uśmiechu na twarzy jakby pracowali za kare.

    2.00