Hotel Villa Adriatica - Adults Only
21400 Supetar, Put Vele Luke 31
21400 Supetar, Put Vele Luke 31
Rodzinny hotel butikowy Villa Adriatica położony jest w Supetarze, w północnej części wyspy Brač. Ten niewielki obiekt oferuje chorwacką gościnność oraz wyśmienite dania kuchni lokalnej. Na miejscu do dyspozycji Gości są zaledwie 22 pokoje. Każdy z nich charakteryzuje się indywidualnym wystrojem i dysponuje klimatyzacją, łazienką oraz wszelkimi niezbędnymi udogodnieniami, w tym szybkim bezprzewodowym łączem internetowym. Na miejscu dostępny jest atrakcyjny odkryty basen. W wolnej chwili Goście mogą również odprężyć się w promieniach słońca, popijając ulubione koktajle. Niewielkie zaplecze odnowy biologicznej, które dostępne jest za dodatkową opłatą, obejmuje saunę oraz wannę z hydromasażem. Znajduje się ono w pobliżu baru na tarasie. Miejsce to otoczone jest bujną śródziemnomorską roślinnością i doskonale nadaje się na popołudniowy odpoczynek przy lekturze w cieniu starych palm. W odległości 100 metrów położona jest plaża, która zapewnia zaplecze do uprawiania sportów wodnych.
Please be informed that you can only pay in cash at the hotel. Please be informed that Credit cards card for reservation guarentee is obligatory. If there is no credit card guarantee reservation must be reconfirmed at least 21 days prior to arrival.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 15 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Dzieci nie są akceptowane.
Dorośli płacą za 80% ceny za osobę dorosłą za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, masaż, windsurfing, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, bilety transportu publicznego, basen z widokiem, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, makijaż, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, terapia światłem, masaż pleców, masaż szyi, masaż całego ciała, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości