Waterman Svpetrvs Resort - All Inclusive

21400 Supetar, Put Vele Luke 4

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Waterman Svpetrvs Resort - All Inclusive usytuowany jest w położonej na wyspie Brač miejscowości Supetar - spokojnym kurorcie, w którym panuje niezwykła śródziemnomorska atmosfera. Hotel znajduje się tuż przy plaży, pośród bujnej przyrody. Obiekt składa się z 12 budynków, które mieszczą nowocześnie i stylowo urządzone pokoje. Wystrój tych kameralnych pomieszczeń podkreślają eleganckie linie i pastelowe kolory. Pokoje mają prywatny, umeblowany balkon, elektryczny alarm przeciwpożarowy oraz zasłony. Usytuowane w pobliżu eleganckie restauracje i bary serwują dania kuchni lokalnej oraz międzynarodowej. Niedawno wybudowany i klimatyzowany teatr może pomieścić 300 osób. Jest on także doskonałym miejscem na organizację rozmaitych kongresów.

Indoor pool: nieczynne od sob. 15 cze. 2024 do nd. 15 wrz. 2024 Sprzątanie odbywa się 6 dni w tygodniu. W niedzielę obiekt nie zapewnia sprzątania. Końcowe rozliczenie rachunku odbywa się podczas wymeldowania. Ręczniki basenowe/plażowe nie są wliczone w cenę pakietu all inclusive. Można je wypożyczyć za dodatkową opłatą.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 6 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą € 5 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 7 do lat 11 płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 12 do lat 17 płacą € 44 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, windsurfing, rzutki, kaplica / świątynia, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, nurkowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), kryty basen (czynny w sezonie), zespół animatorów, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, bufet z potrawami dla dzieci, basen z podgrzewaną wodą, bar przy basenie, wózki dziecięce, sprzęt do tenisa, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, makijaż, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, koloryzacja włosów, układanie włosów, zabiegi na ciało, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fitness, basen dla dzieci, basen, plaża, wieczory tematyczne z kolacją, łucznictwo, aerobik, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt