Beach Apartment W Sea Views, 3x Bedrooms W En-suites

22000 Szybenik, 86 Obala Marutusa, Brodarica

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Beach Apartment w Sea Views, 3x Bedrooms w En-Suites oferuje patio oraz widok na ogród. Do dyspozycji Gości jest również ekspres do kawy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Maratuša – około 600 m. Na miejscu zapewniono balkon, kręgielnię, bezpłatny prywatny parking oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie zapewniono taras, 3 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 3 łazienki z prysznicem i wanną. Goście mogą podziwiać widok na morze. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt dysponuje placem zabaw. Na miejscu dostępny jest ogród ze sprzętem do grillowania, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania nurkowania z rurką i jazdy na rowerze. W pobliżu obiektu Beach Apartment w Sea Views, 3x Bedrooms w En-Suites znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Brodarica, Rezalište Beach i Plaża Luka. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Split, znajduje się 58 km od obiektu Beach Apartment w Sea Views, 3x Bedrooms w En-Suites. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Beach Apartment w Sea Views, 3x Bedrooms w En-Suites o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 80 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 14 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, masaż, plac zabaw dla dzieci, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, kręgielnia, ogrzewanie, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, park wodny, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia publiczna, zjeżdżalnia wodna, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, plaża, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości