Hotel Panorama
22000 Szybenik, Šibenski Most 1
22000 Szybenik, Šibenski Most 1
Obiekt Hotel Panorama położony jest na klifie nad kanionem Krka i zapewnia wspaniałe panoramiczne widoki na okolicę. Goście mogą bezpłatnie korzystać z basenu. Na terenie obiektu mieści się bar, restauracja oraz centrum fitness. Obiekt Hotel Panorama usytuowany jest niedaleko mostu Krka, obok autostrady łączącej miasto Vodice z Szybenikiem. Z obiektu rozpościera się widok na Szybenik i jego port, a także deltę rzeki Krka oraz pobliskie wyspy. W przytulnej i relaksującej atmosferze restauracji i baru La Vista, która może pomieścić do 200 osób, serwowane są wysokiej jakości dania śródziemnomorskie z ryb i mięsa, przyrządzane na bazie domowych produktów i oliwy. Lokal oferuje również szeroki wybór win i innych napojów. W restauracji znajduje się także bar serwujący aperitify. Jest on otwarty zarówno dla Gości, jak i dla osób z zewnątrz, które chcą poczuć wyjątkową atmosferę hotelu Panorama. Obiekt jest doskonałym miejscem na organizację przyjęcia weselnego. Personel hotelu służy pomocą w przygotowaniach i dołoży wszelkich starań, aby planowana uroczystość była wyjątkowa.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, masaż, karaoke, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, fotel do masażu, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt