Heritage Hotel Tisno
22240 Tisno, Zapadna Gomilica 8
22240 Tisno, Zapadna Gomilica 8
Rodzinny obiekt Heritage Hotel Tisno jest malowniczo położony nad morzem, w odległości 30 km od miejscowości Szybenik, w pobliżu parków narodowych Kornati i Krka. Goście mają do dyspozycji przytulne, stylowo urządzone pokoje. Budynek hotelu, wzniesiony w 1898 r., został wpisany na listę zabytków przez chorwackie Ministerstwo Kultury. Wnętrza obiektu Heritage Hotel Tisno urządzono z dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Wyposażenie pokoi obejmuje wszelkie nowoczesne udogodnienia oraz tradycyjne meble. Na terenie całego obiektu można korzystać z bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do Internetu. Uprzejmy i pomocny personel dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Gościom przyjemny i relaksujący pobyt. Do pokoi można dotrzeć tylko schodami.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Heritage Hotel Tisno o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. BAZEN: nieczynne od pon. 15 kwi. 2024 do śr. 15 maj 2024 BAZEN: nieczynne od wt. 01 paź. 2024 do wt. 15 paź. 2024 Parking dostępny jest od 1 maja do 1 października, zgodnie z zasadami działalności hotelu.
Wi-Fi jest dostępne w niektórych pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 5 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Dorośli płacą € 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, parking przy ulicy, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen, transfer, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości