Zalety: Podobał nam się widok z okna oraz czystość w hotelu i pokoju.
Wady: Na bardzo złym poziomie komunikatywność pomiędzy klientem indywidualnym a recepcją. "0" kontaktu na poziomie informacji i wiadomości pomiędzy klientem a personelem przez komunikator Booking. Hotel nie odpisuje, nie odpowiada. Ewidentnie widać nastawienie na klienta grupowego, a nie indywidualnego. Zalecam robienie opłaty po usłudze, a nie w dniu przyjazdu. Przy skróceniu pobytu o jeden dzień, pomimo informacji skierowanej do hotelu - brak jakiejkolwiek reakcji, brak zwrotu części wpłaconej kwoty. Pierwszy raz w życiu spotkaliśmy się z taką sytuacją. Była to sytuacją żenujaca. Pani z recepcji zachowuje się tak jak gdyby od niej wszystko zależało, "0". Poza tym w restauracji hotelu nie odnajdzoecie Państwo smaków prawdziwej Chorwacji, wszystko to smaki korporacyjne, fabryczne, pomidory smakują jak kupione w sieci marketowej, miody sztuczne, w restauracji nie ma informacji że poza tym co na stołach mozna zamówić cos innego, gofry to klucha, omlet i jajecznica bez przyparw, noe doprawione, wyschnięte, codziennie jest podawane to samo jedzenie, kuchnia hotelu Tamaris jest kuchnią "nudną" bez smaków Chorwacji. "0" ryb, "0" zero owoców morza. Tylko korporacja. Nasze odczucia: "to nie musi smakować, to musi ładnie wyglądać". 0 poczucia naturalności. Coraz większą grupę turystów stanowią ludzie już nie z Czech czy Polski tylko grupy z innych krajów, a niestety na pobliskich plażach widać osoby z zachodnich krajów których zachowanie jest obsceniczne i wulgarne na poziomie fizyczności i niekontrolowanych popędów seksualnych. Dlatego już niegdy nie skorzystam z usług tego hotelu a smaków i kultury Chorwacjkiej będziemy szukać w małych prywatnych apartamentach.
Wady: Na bardzo złym poziomie komunikatywność pomiędzy klientem indywidualnym a recepcją. "0" kontaktu na poziomie informacji i wiadomości pomiędzy klientem a personelem przez komunikator Booking. Hotel nie odpisuje, nie odpowiada. Ewidentnie widać nastawienie na klienta grupowego, a nie indywidualnego. Zalecam robienie opłaty po usłudze, a nie w dniu przyjazdu. Przy skróceniu pobytu o jeden dzień, pomimo informacji skierowanej do hotelu - brak jakiejkolwiek reakcji, brak zwrotu części wpłaconej kwoty. Pierwszy raz w życiu spotkaliśmy się z taką sytuacją. Była to sytuacją żenujaca. Pani z recepcji zachowuje się tak jak gdyby od niej wszystko zależało, "0". Poza tym w restauracji hotelu nie odnajdzoecie Państwo smaków prawdziwej Chorwacji, wszystko to smaki korporacyjne, fabryczne, pomidory smakują jak kupione w sieci marketowej, miody sztuczne, w restauracji nie ma informacji że poza tym co na stołach mozna zamówić cos innego, gofry to klucha, omlet i jajecznica bez przyparw, noe doprawione, wyschnięte, codziennie jest podawane to samo jedzenie, kuchnia hotelu Tamaris jest kuchnią "nudną" bez smaków Chorwacji. "0" ryb, "0" zero owoców morza. Tylko korporacja. Nasze odczucia: "to nie musi smakować, to musi ładnie wyglądać". 0 poczucia naturalności. Coraz większą grupę turystów stanowią ludzie już nie z Czech czy Polski tylko grupy z innych krajów, a niestety na pobliskich plażach widać osoby z zachodnich krajów których zachowanie jest obsceniczne i wulgarne na poziomie fizyczności i niekontrolowanych popędów seksualnych. Dlatego już niegdy nie skorzystam z usług tego hotelu a smaków i kultury Chorwacjkiej będziemy szukać w małych prywatnych apartamentach.