Grand Hotel Brioni Pula A Radisson Collection Hotel

*****

52100 Verudela, Verudella 16, Verudela

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Wejdź do pobliskiego baru. Możesz wejść do restauracji znajdującej się w pobliżu. Kawiarnia hotel jest świetnym miejscem na małą przekąskę. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi.
Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz za darmo zaparkować w strefie parkowania. Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz zaparkować w strefie parkowania. Usługi kosmetyczne i wellness: pokój do masażu, sauna, centrum SPA i lekarz. Fanów sportu ucieszy centrum fitnessu, miejsce do gry w ping-ponga, minigolf i klub nurkowy.
Na terenie obiektu znajdują się takie udogodnienia w zakresie rozrywki jak: miejsce do gry w ping-ponga. Turyści, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez pływania docenią basen, basen kryty i basen odkryty. Aby zarezerwować wycieczkę, skonsultuj się z biurem organizacji wycieczek hotel. Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu.
Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, pralnia chemiczna, bankomat, prasa, wypożyczalnia samochodów, sejf i concierge. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski, włoski i niemiecki.

Wyposażenie pokoju
W pokoju znajdziesz prysznic i telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Outdoor pool is closed from Sat 01 Oct 2022 until Thu 01 Jun 2023 Please note that your credit card will be charged in HRK (Croatian currency). Your bank hereinafter converts this amount to the currency of your domestic account. Due to your bank's exchange rate this may result in a slightly different (higher) total charge than the amount stated in HRK on the hotel invoice. Please note that the credit card used for a non-refundable booking needs to be presented upon check in. The Hotel will check the validity of the credit card. If the credit card is proven to be invalid, you will have 24 hours to provide the hotel with a valid credit card. Your reservation will be cancelled if you fail to provide a valid credit card within 24 hours.