Villa Delfin

21480 Vis, 94 Zagrebačka Ulica

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Villa Delfin położony jest w miejscowości Vis i oferuje ogród, taras oraz zaplecze do uprawiania sportów wodnych. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na miasto. W okolicy domu wakacyjnego panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu, windsurfingu i wędkarstwa. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. W domu wakacyjnym zapewniono 2 sypialnie, kuchnię z lodówką i zmywarką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 1 łazienkę z prysznicem. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Na terenie obiektu Villa Delfin znajduje się sprzęt do grillowania. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Beach Vagan – 400 m, Plaża Zmorac – 600 m. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Split, znajduje się 83 km od obiektu Villa Delfin.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, windsurfing, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, nurkowanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, basen, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu