Villa Lara Vrana

23211 Vrana, 48 Kneza Domagoja

Udogodnienia

Ważne

on-line

10.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Villa LARA Vrana położony jest w miejscowości Vrana i oferuje całoroczny odkryty basen, centrum fitness, wannę z hydromasażem, a także taras z widokiem na morze i widokiem na góry. Oferta willi obejmuje bezpłatny prywatny parking, wspólną kuchnię oraz bezpłatne WiFi. W willi zapewniono 4 sypialnie, kuchnię z lodówką i zmywarką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 4 łazienki z prysznicem. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt dysponuje placem zabaw. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu, nurkowania i wędkarstwa. Goście mogą odprężyć się w ogrodzie lub we wspólnym salonie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kornati Marina – 12 km, Muzeum Dziedzictwa Biogradu – 13 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zadar, znajduje się 34 km od obiektu Villa LARA Vrana. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa LARA Vrana o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 600 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, mały basen, brodzik, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, fitness, basen dla dzieci, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości