Apartman Lika

23000 Zadar, Novigradska Ulica

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Apartman Lika położony jest w miejscowości Zadar i oferuje taras oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Kolovare – 2,8 km, Kornati Marina – 27 km. Do dyspozycji Gości jest patio. Z okien roztacza się widok na ogród. W apartamencie zapewniono balkon, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. Ten 3-gwiazdkowy apartament zapewnia bezpłatne WiFi. Na miejscu dostępny jest też bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Dziedzictwa Biogradu – 28 km, Palace of the Governor General – 3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zadar, znajduje się 10 km od obiektu Apartman Lika.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartman Lika o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 15 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, parking przy ulicy, parasole przeciwsłoneczne, plaża, gaśnice, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Możliwe wystawienie faktury