Bellini Hotel

5330 Ayia Napa, 50 Nissi Avenue

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Bellini Ayia Napa położony jest przy alei Nissi Avenue, w samym sercu kurortu Ayia Napa. Ten całkowicie odnowiony obiekt oferuje znakomite apartamenty i studia, rozmieszczone wokół basenu, baru oraz restauracji. Plaże Pernera i Sandy Bay oddalone są o około 500 metrów, a plaża Nissi – o 2 km. Odległość od parku wodnego wynosi 3 km. Wszystkie studia i apartamenty zostały gustownie urządzone. Każdy z nich mieści łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje klimatyzację, stół, sejf oraz telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Studia typu superior i apartamenty z 1 sypialnią zapewniają również aneks kuchenny. Goście mają do dyspozycji ogród, basen dla dzieci i dorosłych oraz leżaki i parasole. Na miejscu działa bar przekąskowy. W obiekcie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, lunch i kolacja. Personel całodobowej recepcji z przyjemnością służy pomocą. Restauracja zaprasza na cypryjskie przysmaki, przyrządzane z naturalnych lokalnych składników. W trakcie posiłków Goście mogą skosztować sezonowych owoców i warzyw, w tym domowego arbuza, melona, ​​fig, oliwek i oliwy z oliwek, a także sera halloumi. Zaledwie krótki spacer dzieli obiekt od kilku supermarketów i restauracji. Hotel zapewnia bezpłatny prywatny parking. Międzynarodowe lotnisko Larnaka położone jest 46 km od obiektu.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Bellini Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Obiekt usytuowany jest w dzielnicy mieszkaniowej, w związku z czym Goście proszeni są o zachowanie ciszy. Adult Pool: nieczynne od nd. 01 gru. 2024 do nd. 30 mar. 2025 Kiddie Pool: nieczynne od nd. 01 gru. 2024 do nd. 30 mar. 2025 Hotel ten będzie otwarty od 1 kwietnia do 15 grudnia 2023 roku. Na miejscu do dyspozycji gości jest 6 rodzajów pokoi (studio typu superior, apartament typu suite z 1 sypialnią, pokój typu deluxe, pokój typu deluxe z widokiem na basen oraz studio typu deluxe z widokiem na basen). Recepcja czynna jest przez całą dobę. Opcje zakwaterowania są sprzątane co dwa dni. Basen czynny jest od 08:00 do 20:00. Od 1 grudnia 2023 roku basen będzie zamknięty. W przypadku pobytów na 28 lub więcej nocy opcje zakwaterowania sprzątane są 2 razy w tygodniu, a w przypadku pobytów dłuższych niż tydzień – raz w tygodniu.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 3 do lat 7 płacą € 15 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 8 do lat 12 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, transfer, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości