Nissi49 Apartments

5330 Ayia Napa, 49 Nissi Avenue

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Nissi49 Apartments usytuowany jest w miejscowości Ajia Napa, 1 km od popularnej plaży Nissi. Krótki spacer dzieli obiekt od placu, przy którym działają bary, restauracje i sklepy. Obiekt oferuje zakwaterowanie w nowoczesnych apartamentach i studiach z bezpłatnym WiFi i werandą lub tarasem. Wszystkie apartamenty i studia są przestronne i klimatyzowane. W każdym z nich mieści się w pełni funkcjonalna kuchnia z ceramiczną płytą kuchenną, lodówką oraz zestawem do parzenia kawy i herbaty. Wszystkie apartamenty i studia dysponują łazienką z suszarką do włosów. W każdym z nich znajduje się telewizor z płaskim ekranem i bezpłatny sejf. Wybrane apartamenty i studia oferują wannę z hydromasażem w pomieszczeniu lub na świeżym powietrzu. Odległość od portu lotniczego Larnaka wynosi 45 km. Do dyspozycji Gości jest bezpłatny prywatny parking. Na słynną plażę Nissi i do rozmaitych klubów można dojść w 15 minut. Plaża Pernera oddalona jest od obiektu o 400 metrów.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Nissi49 Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. Na terenie obiektu mogą być organizowane imprezy, w związku z czym Goście niektórych pokoi mogą doświadczyć niedogodności związanych z hałasem. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 14 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Obiekt nie dysponuje czynną przez całą dobę, 7 dni w tygodniu recepcją, w związku z tym Goście proszeni są o wcześniejsze poinformowanie personelu o planowanej godzinie przyjazdu. Zalecanym środkiem transportu z portu lotniczego Larnaka dla osób, które planują podróż późnym samolotem i zameldowanie po godzinie 20:00 jest taksówka. Istnieje możliwość wcześniejszej rezerwacji taksówki za pośrednictwem personelu obiektu. Usługa codziennego sprzątania dostępna jest za dodatkową opłatą i po wcześniejszym uzgodnieniu z personelem obiektu Nissi 49 Apartments. Stosowną informację można wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek uszkodzeń lub braków w wyposażeniu apartamentu naliczone zostaną dodatkowe opłaty. Wcześniejsze zameldowanie oferowane jest w zależności od dostępności. Możliwość późnego wymeldowania objęta jest dodatkową opłatą. W apartamencie obowiązuje zakaz palenia. W przypadku naruszenia tego zakazu Goście zostaną obciążeni grzywną. Goście powinni zachować szczególną ostrożność, aby nie wnieść piasku do apartamentu i do wanny z hydromasażem. Nie należy również pozostawiać jedzenia, ponieważ może ono przyciągać owady. Wymiana ręczników i sprzątanie apartamentu odbywa się przed zameldowaniem. Dodatkowe sprzątanie oferowane jest w godzinach 11:00–14:30 (za dodatkową opłatą).

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą € 15 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 13 lub więcej lat płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, narciarstwo, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, kręgielnia, ogrzewanie, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, zamykane szafki, sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, park wodny, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, sprzęt do tenisa, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), aerobik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości