Paul Marie Hotel Apartments

5330 Ayia Napa, 24, Demokratias Street

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Paul Marie Hotel Apartments jest położony w centrum miasta Ajia Napa. Podczas pobytu Goście mogą korzystać z odkrytego basenu na dachu. W obiekcie działa restauracja. W pomieszczeniach ogólnodostępnych można korzystać z WiFi. Apartamenty i studia dysponują częścią wypoczynkową oraz balkonem z widokiem na ogród. Do dyspozycji Gości jest aneks kuchenny z przyborami kuchennymi i płytą grzejną. W łazience znajduje się prysznic i suszarka do włosów. Obiekt Paul Marie Hotel Apartments zapewnia całodobową recepcję oraz bar przekąskowy. Odległość od lotniska w Larnace wynosi około 60 km. Na miejscu Goście mogą korzystać z bezpłatnego parkingu.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Paul Marie Hotel Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. Swimming pool #1: nieczynne od śr. 15 lis. 2023 do wt. 30 kwi. 2024 Recepcja czynna jest w godzinach 07:00–01:00. Na życzenie personel będzie dostępny dla Gości, którzy planują zameldowanie i wymeldowanie poza godzinami pracy recepcji. Personel obiektu przekaże Gościom numer telefonu. W przypadku pobytów na 28 lub więcej nocy pokoje sprzątane są 2 razy w tygodniu, a w przypadku pobytów dłuższych niż tydzień – raz w tygodniu.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 1 roku. Dzieci od 1 roku do lat 2 płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci od 1 roku do lat 2 płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą € 15 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 13 do lat 17 płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.

Udogodnienia

parking, restauracja, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, bilard, rzutki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, basen, transfer, happy hour, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości