Centrum Hotel - City Center
1011 Nikozja, 15 Pasikratous Str., Eleftherias Square
1011 Nikozja, 15 Pasikratous Str., Eleftherias Square
Hotel Centrum – City Center jest usytuowany w centrum Nikozji. Oferuje on Gościom zakwaterowanie w eleganckich, przestronnych pokojach z bezpłatnym WiFi. Śniadanie w formie bufetu podawane jest na tarasie na świeżym powietrzu. Zaledwie kilka kroków dzieli obiekt od ekskluzywnego rejonu ulic Ledra i Onasagorou, przy których znajdują się restauracje, kawiarnie i muzea. Pokoje odznaczają się przytulnym wystrojem i są klimatyzowane oraz komfortowo urządzone. Zapewniono w nich zestaw do parzenia kawy i herbaty. W hotelu dostępne jest też bezpłatnie miejsce do pracy oraz sale konferencyjne. Personel obiektu chętnie udzieli Gościom informacji na temat ciekawych atrakcji turystycznych Nikozji. Wieczorem warto wybrać się do odrestaurowanej bizantyjskiej tawerny, która znajduje się na miejscu i serwuje tradycyjne cypryjskie potrawy meze. Hotel usytuowany jest w odległości krótkiego spaceru od kulturalno-handlowej dzielnicy Nikozji. W pobliżu budynku znajdują się banki i poczta. Centrum konferencyjne Filoxenia oddalone jest o 2,5 km, a dzielnica ambasad – o 2 km. Odległość od międzynarodowego lotniska w Larnace wynosi 50 km.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Goście mogą dostać się na terytorium Cypru jednym z oficjalnych przejść granicznych na wyspie. Są one zlokalizowane na lotniskach w Larnace i Pafos oraz w portach w miastach Larnaka, Limassol, Latchi i Pafos. Próby dostania się na terytorium Cypru od strony Cypru Północnego są niezgodne z prawem i mogą zakończyć się niepowodzeniem także w przypadku posiadaczy ważnej wizy oraz osób, których nie dotyczy obowiązek wizowy (np. obywateli UE).
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą € 14 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 13 lub więcej lat płacą € 28 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, wino / szampan, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości