• Ewa

    Zalety: Widok na morze z restauracji głównej.
    Wady: Wymiana ręczników co drugi dzień o czym nie było mowy w ofercie ani nie uprzedzono nas przy zameldowaniu. Po dwóch prośbach dostaliśmy nowe.

    Córka wylała coś na pościel przy poduszce której nie wymieniono na nową tylko zamieniono tam gdzie stopy.

    Hotel według oferty oferuje transfer z lotniska , ale nie ma informacji że trzeba to zrobić przynajmniej dwa dni przed przylotem. Musieliśmy wynająć auto bo akurat w dniu przylotu były strajki autobusiarzy.

    Hotel ma gniazdka na 3 bolce nie 2, w recepcji nie ma przejściówek, jest sklepik w hotelu gdzie można kupić.

    Poprosiłam o pokój z daleka od gości bo mam płytki sen , dopiero drugiego dnia pobytu dostałam odpowiedź pisemną że hotel nie może spełnić mojej prośby.
    Z tego co było widać na śniadaniu to hotel miał połowę obłożenia albo reszta gości go nie jadła.

    7.00