Apartments Merlin
85000 Dobra Voda, Obala Radovica, Veliki Pijesak Bb, Bar, Montenegro
85000 Dobra Voda, Obala Radovica, Veliki Pijesak Bb, Bar, Montenegro
Obiekt APARTMENTS MERLIN usytuowany jest w miejscowości Bijela Glavica i oferuje restaurację. Do dyspozycji Gości są pokoje rodzinne. Doskonałym miejscem na relaks jest taras. Z prywatnego parkingu można korzystać bezpłatnie. Wszystkie pokoje dysponują balkonem. W każdym pokoju zapewniono ponadto klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Personel recepcji służy pomocą przez całą dobę. Budva oddalona jest od obiektu o 37 km. Najbliższym lotniskiem jest port lotniczy Podgorica, położony 37 km od obiektu.
Bazen #1: nieczynne od śr. 01 lis. 2023 do wt. 30 kwi. 2024
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, basen na dachu, wino / szampan, transfer z lotniska, leżaki lub krzesełka plażowe, basen, plaża, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości