Hotel Harmony By Aycon
85300 Petrovac na Moru, Obala Bb
85300 Petrovac na Moru, Obala Bb
Hotel Harmony by Aycon jest położony w miejscowości Petrovac na Moru, 18 km od Budvy. Oferuje on czynny w sezonie odkryty basen otoczony leżakami i parasolami oraz restaurację. Na miejscu można korzystać z bezpłatnego WiFi. Goście mają do dyspozycji klimatyzowane pokoje z umeblowanym tarasem i łazienką z prysznicem, suszarką do włosów oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Każdy pokój wyposażono w biurko, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych, minibar oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Codziennie rano obiekt zaprasza na śniadanie w formie bufetu. Bar jest idealnym miejscem na wieczorny relaks przy orzeźwiającym drinku. Hotel Harmony by Aycon jest oddalony o 21 km od miasta Bar i o 53 km od Podgoricy. Od portu lotniczego Tivat dzieli go zaś 38 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Harmony by Aycon o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zdjęcia mają wyłącznie charakter poglądowy. Imię i nazwisko posiadacza karty kredytowej, której użyto do dokonania rezerwacji, muszą zgadzać się z imieniem i nazwiskiem Gościa zatrzymującego się w obiekcie. W przypadku rezerwacji dokonanych w imieniu osoby trzeciej wymagane jest wypełnienie formularza upoważnienia do obciążenia karty kredytowej oraz przedstawienie kopii karty kredytowej i dokumentu tożsamości jej właściciela.
W przypadku rezerwacji więcej niż 2 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 11 lat płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking przy ulicy, basen z podgrzewaną wodą, mały basen, bar przy basenie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości