Hotel Aria
81000 Podgorica, Mahala Bb
81000 Podgorica, Mahala Bb
Offering soundproof rooms, this hotel is 900 metres from Podgorica Airport. Hotel Aria features an à la carte restaurant with a terrace and a bar. Situated in the Mahala neighbourhood, 7 km from Podgorica's centre, the property provides free Wi-Fi access. Mediterranean dishes and Montenegrin specialities are served at the restaurant. Guests can benefit from the car rental service and the large free parking area. ARIA RENT- A - CAR is a new service added by Hotel Aria in order to fulfill our guests needs and make their stay in Montenegro easier. From now on, we offer you both manual and automatic cars that met high standard of safety and comfort. For booking this service please contact us via inbox, e-mail info@hotelaria.me or phone number +382 67 113 750 (whatsapp and viber available)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 4 lub więcej lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, dostęp dla wózków inwalidzkich, wino / szampan, basen, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości