Hotel Laguna

***

81000 Podgorica, Vojislavljevica 72

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Rodzinny hotel Laguna położony jest w spokojnej części Podgoricy, około 3 minut jazdy od dzielnicy biznesowej i 5 minut jazdy od centrum miasta. Na miejscu do dyspozycji Gości jest bezpłatne WiFi oraz bezpłatny parking. Wszystkie pokoje zapewniają drewniane podłogi, a także telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych, część wypoczynkową oraz minibar. W każdym pokoju do dyspozycji Gości jest też łazienka z wanną lub prysznicem, suszarką do włosów i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Hotelowa restauracja utrzymana jest w stylu tawerny i dysponuje dużym letnim tarasem. W lokalu tym serwowane są lokalne oraz międzynarodowe specjały, a także lokalne wina. W porze śniadania oferowane są potrawy do wyboru z karty. Hotel Laguna dysponuje całodobową recepcją i znajduje się 12 minut jazdy od lotniska w Podgoricy. Dojazd samochodem do najbliższego dworca kolejowego i autobusowego zajmuje tylko 7 minut. Największe centrum handlowe w Czarnogórze znajduje się 3 minuty jazdy od obiektu. Obiekt zlokalizowany jest 19 km od Jeziora Szkoderskiego i 40 km od monasteru Ostrog. Goście mogą skorzystać z transferu lotniskowego i wypożyczalni samochodów.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 8 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 9 do lat 17 płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, aerobik, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości