Apartments Scepanovic
85320 Tivat, Niksicka Ulica Br.39
85320 Tivat, Niksicka Ulica Br.39
Obiekt Apartments Scepanovic jest oddalony o 300 metrów od plaży i 500 metrów od centrum miejscowości Tivat. Przystań Porto Montenegro dzieli od obiektu odległość 1 km. Obiekt oferuje klimatyzowane apartamenty z balkonem lub tarasem i bezpłatnym WiFi. Obiekt zapewnia bezpłatny transfer lotniskowy w obie strony. Apartamenty dysponują telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych, w pełni wyposażoną kuchnią z kuchenką mikrofalową i jadalnią oraz łazienką z prysznicem, kapciami i ręcznikami. Do dyspozycji Gości obiektu Apartments Scepanovic jest też ogród i taras. Na miejscu znajduje się restauracja Giardino serwująca tradycyjne dana rybne i mięsne. Odległość od najbliższego sklepu spożywczego wynosi 100 metrów. Personel obiektu służy pomocą w wypożyczeniu samochodu i organizacji wycieczek po okolicy. Miasto Kotor, które zostało wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, jest oddalone od obiektu o 9 km, a miasto Budva – o 21 km. Odległość od portu lotniczego Tivat wynosi 1,5 km, a do lotniska w Dubrowniku – 50 km. Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartments Scepanovic o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, narciarstwo, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, plac zabaw dla dzieci, windsurfing, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, kręgielnia, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, squash, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, park wodny, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, puby, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), aerobik, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości