Royal Blue Resort & Residences

85320 Tivat, Tivat Heights Access Road Kavac Bb, Tivat 85 320

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Royal Blue Resort & Residences, usytuowany w miejscowości Tivat, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wieża zegarowa w Kotorze – 5,4 km. Obiekt zapewnia bar i prywatną plażę. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Brama Morska - główne wejście ( 5,4 km), Cerkiew św. Sawy ( 5,6 km). Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wieża zegarowa w Tivacie – 5,9 km. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, biurko i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka oraz balkon z widokiem na miasto. Pościel i ręczniki są zapewnione. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. Z niektórych opcji zakwaterowania roztacza się również widok na morze. Wszystkie pokoje wyposażone są w lodówkę. Obsługa recepcji, która mówi w języku niemieckim, angielskim, rosyjskim i serbskim, chętnie udzieli niezbędnych porad. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Przystań Porto Montenegro – 6 km, Park wodny Aqua Park Budva – 18 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tivat, znajduje się 5 km od obiektu Royal Blue Resort & Residences.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Royal Blue Resort & Residences o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 8 lat.

Udogodnienia

parking, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, basen bez krawędzi, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen dla dzieci, plaża, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego