Ubytování Břeclav

69003 Břeclav, Gen. Šimka 1768/10

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Apartament Halady znajduje się w spokojnej okolicy w miejscowości Brzecław, 150 metrów od rzeki Dyji. Na miejscu Goście mają do dyspozycji odkryty basen oraz ogród z tarasem i sprzętem do grillowania. Ten elegancko urządzony apartament dysponuje 1 sypialnią, częścią dzienną z sofą i telewizorem z płaskim ekranem, a także w pełni wyposażoną kuchnią ze stołem i wysokim krzesełkiem dla dziecka. W łazience znajduje się prysznic oraz stolik do przewijania niemowląt. Najbliższy sklep spożywczy i pub oddalone są od apartamentu Halady o 250 metrów. Supermarket znajduje się 1,5 km od budynku. Przystanek autobusowy oddalony jest od apartamentu o 300 metrów. Odległość od zespołu parkowo-pałacowego Lednice-Valtice wynosi 11 km. Zamek Janův hrad usytuowany jest 14 km od apartamentu. Naturalny basen w Rabensburgu znajduje się 15 km od budynku.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ubytování BŘECLAV o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. Obiekt nie dysponuje recepcją. Goście proszeni są o wcześniejsze skontaktowanie się z personelem obiektu w celu ustalenia szczegółów dotyczących zameldowania. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Obiekt akceptuje płatność gotówką w CZK i EUR. Uwaga: dzieci w wieku od 0 do 3 lat mogą przebywać w obiekcie bezpłatnie, pod warunkiem, że śpią na łóżkach stanowiących standardowe wyposażenie pokoju/ apartamentu. Goście podróżujący z dzieckiem proszeni są o wcześniejsze powiadomienie personelu obiektu o tym fakcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą € 17 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, narciarstwo, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, tenis stołowy, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, ogrzewanie, Wi-Fi, przechowalnia nart, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen, plaża, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt