Hotel Grand

***

286 01 Chlumec nad Cidlinou, Námestí Jana Žižky Z Trocnova 74/11, 286 01, Часлав, Czech Republic, Chlumec Nad Cidlinou

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa bezpłatnego parkowania. Aby zarezerwować wycieczkę, skonsultuj się z biurem organizacji wycieczek hotel. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter.
Dodatkowe usługi oferowane gościom przez hotel: pralnia i bankomat.

Wyposażenie pokoju
W pokoju przygotowano dla Ciebie telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
This property offers transfers from the airport (surcharges may apply). Guests must contact the property with arrival details before travel, using the contact information on the booking confirmation. Only registered guests are allowed in the guestrooms. The property has connecting/adjoining rooms, which are subject to availability and can be requested by contacting the property using the number on the booking confirmation. This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F. Personal protective equipment, including masks, will be available to guests. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; contactless room service is available; masks are required in public areas. Individually-wrapped food options are available for breakfast, lunch, and dinner, and also through room service. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings. Enhanced food service safety measures are in place.