Hotel Bartoš
744 01 Frenštát pod Radhoštěm, Školská 1393
744 01 Frenštát pod Radhoštěm, Školská 1393
Obiekt Hotel Bartoš, usytuowany w miejscowości Frenštát pod Radhoštěm, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Narodowy Pomnik Kultury – Dolní Vitkovice – 42 km. Oferta obiektu obejmuje usługę konsjerża. Na miejscu znajduje się również restauracja. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. W niektórych pokojach zapewniono aneks kuchenny z lodówką. Wszystkie pokoje wyposażone są w szafę. W obiekcie serwowane jest śniadanie w formie bufetu lub kontynentalne. W obiekcie Goście mogą grać w tenisa stołowego i tenisa. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu oraz jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Główny dworzec kolejowy w Ostrawie – 47 km, Dworzec kolejowy Ostrava-Svinov – 38 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ostrawa, znajduje się 21 km od obiektu Hotel Bartoš.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą € 9 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby wiek bez znaczenia płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, tenis stołowy, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, basen z podgrzewaną wodą, mały basen, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, udogodnienia spa, kąpiel stóp, szatnia / przebieralnia, basen, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), aerobik, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości