Wellness Hotel Happy Star

****

66902 Hnanice, Znojemská 111

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ten hotel jest usytuowany przy granicy austriackiej, na skraju Parku Narodowego Podyji. Oferuje on pokoje z bezpłatnym WiFi oraz telewizorem z dostępem do kanałów satelitarnych. Na miejscu znajduje się także centrum odnowy biologicznej z krytym basenem. Pokoje urządzono w ciepłych kolorach i wyposażono w drewniane meble. Wszystkie pokoje dysponują biurkiem, minibarem i łazienką. W centrum odnowy biologicznej obiektu Wellness Hotel Happy Star można zamówić relaksujący masaż, a także korzystać z sauny, łaźni parowej, wanny z hydromasażem i centrum fitness. Hotel dysponuje rozbudowanym zapleczem sportowym obejmującym między innymi kort tenisowy, boisko do siatkówki plażowej i boisko do petanki. Dla dzieci przygotowano plac zabaw. Restauracja hotelu Happy Star serwuje lokalne specjały kuchni morawskiej. Goście mogą też skosztować lokalnego wina z hotelowej piwniczki. Obiekt oddalony jest o 8 km od miasta Znojmo oraz o 30 km od zamku Vranov. Korzystanie z prywatnego parkingu przy obiekcie jest bezpłatne.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą € 17 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 13 do lat 17 płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 12 lat płacą € 17 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 13 lub więcej lat płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, solarium, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, rzutki, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, jazda na rowerze, kręgielnia, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zamykane szafki, klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z podgrzewaną wodą, wino / szampan, sprzęt do tenisa, sprzęt do badmintona, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, udogodnienia spa, łaźnia parowa, fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości