V Údolí
471 25 Jablonné v Podještědí, Heřmanice V Podještědí 158
471 25 Jablonné v Podještědí, Heřmanice V Podještědí 158
Obiekt V Údolí położony jest w znakomitej lokalizacji w miejscowości Jablonné v Podještědí i oferuje taras oraz bankomat. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Uniwersytet Nauk Stosowanych w Zittau/Goerlitz – 19 km, Góra Ještěd – 27 km. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, wspólną kuchnię oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie zapewniono 3 sypialnie, kuchnię z lodówką i zmywarką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 1 łazienkę z prysznicem. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu, narciarstwa i jazdy na rowerze. Goście mogą odprężyć się w ogrodzie lub we wspólnym salonie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zamek Oybin – 14 km, Transporter Bridge – 25 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Drezno, znajduje się 131 km od obiektu V Údolí.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, narciarstwo, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, jazda konna, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, owoce, sprzęt do badmintona, meble ogrodowe, miejsce na piknik, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego