Apartment Katrin 1

360 01 Karlowe Wary, Kolmá 44 3. Patro

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Apartment KATRIN 1 położony jest w miejscowości Karlowe Wary i oferuje widok na rzekę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Gorące źródło – 500 m, Kolumnada na rynku – 500 m. W apartamencie zapewniono bezpłatne WiFi. Z okien roztacza się widok na miasto i widok na góry. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano 1 sypialnię, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 1 łazienkę z wanną lub prysznicem. Wyposażenie obejmuje także pralkę oraz telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W pobliżu obiektu Apartment KATRIN 1 znajdują się liczne atrakcje, takie jak Kolumnada Młyńska, Kościół św. Marii Magdaleny i Cerkiew św. Piotra i Pawła. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Karlowe Wary, znajduje się 3 km od obiektu Apartment KATRIN 1. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartment KATRIN 1 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu