Apartment Kopaničáková
385 01 Kubova Huť, Kubova Hut 10
385 01 Kubova Huť, Kubova Hut 10
Obiekt Apartment Kopaničáková położony jest w miejscowości Kubova Huť i oferuje dojazd do budynku na nartach oraz bezpłatne WiFi. Niektóre opcje zakwaterowania wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W wybranych opcjach zapewniono też kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, a także prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Na miejscu dostępny jest ogród ze sprzętem do grillowania, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania narciarstwa. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Linz, znajduje się 119 km od obiektu Apartment Kopaničáková.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartment Kopaničáková o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, przechowalnia nart, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bezpośredni dojazd do obiektu na nartach, prasa do spodni, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego