Apartments Klinovec

431 91 Loučná pod Klínovcem, Háj 219

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Apartments Klínovec położony jest w miejscowości Loučná pod Klínovcem, zaledwie 20 metrów od wypożyczalni sprzętu narciarskiego i szkółki narciarskiej. Oferuje on apartamenty z bezpłatnym WiFi. Obiekt zapewnia bezpośredni dostęp do stoków narciarskich. Prywatny parking jest dostępny w garażach podziemnych lub na zewnątrz, obok obiektu. Apartamenty w obiekcie Klinovec charakteryzują się indywidualnym wystrojem i obejmują dobrze wyposażoną kuchnię. Zapewniono w nich także telewizor oraz komfortową część dzienną. W każdym apartamencie mieści się też łazienka wyposażona w prysznic lub wannę. Obiekt udostępnia przechowalnię sprzętu narciarskiego. Tuż obok budynku przebiega kilka letnich szlaków turystycznych i rowerowych.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartments Klinovec o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 150 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. Goście są proszeni o przesłanie personelowi obiektu numeru paszportu i daty urodzenia najpóźniej na 15 dni przed datą zameldowania. Informacje te należy wpisać w miejscu na uwagi w formularzu rezerwacji.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, piesze wycieczki, jazda na rowerze, ogrzewanie, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, transfer (dodatkowa opłata), wypożyczalnia sprzętu narciarskiego na miejscu, bezpośredni dojazd do obiektu na nartach, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte