Maringotka Lesní Mlýn

393 01 Nový Rychnov, Lesní Mlýn, Čejkov 25

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Maringotka Lesní Mlýn położony jest w miejscowości Nový Rychnov i oferuje taras, bar, sprzęt do grillowania, a także widok na ogród. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Do dyspozycji Gości jest w pełni wyposażona prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu, kajakarstwa i jazdy na rowerze. Goście mogą odprężyć się w ogrodzie lub we wspólnym salonie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zabytkowe centrum Telcza – 29 km, Zamek w Telczu – 29 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Pardubice, znajduje się 98 km od obiektu Maringotka Lesní Mlýn.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, miski dla pupila, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego