Hotel Nikolas

***

70200 Ostrava, Nádražní 124

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Nikolas, położony zaledwie 1 km od centrum Ostrawy, oferuje przestronne pokoje z bezpłatnym WiFi. Do dyspozycji Gości jest tu także bar oraz restauracja, w której serwowane są dania kuchni czeskiej i międzynarodowej. Wszystkie pokoje w hotelu Nikolas wyposażone są w hipoalergiczne materace i centralne ogrzewanie. Każdy z nich obejmuje także łazienkę z suszarką do włosów oraz prysznicem lub wanną. W każdym pokoju znajduje się ponadto telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Niektóre pokoje są dodatkowo klimatyzowane. Na terenie obiektu dostępne jest centrum odnowy biologicznej z wanną z hydromasażem, sauną na podczerwień oraz ścieżką do terapii Kneippa. Udogodnienia te dostępne są za dodatkową opłatą. Hotel zapewnia obfite śniadanie w formie bufetu, całodobową recepcję oraz bezpłatny strzeżony parking prywatny lub parking pod dachem. Ulica Stodolni, przy której usytuowane są bary, restauracje i kluby, oddalona jest od obiektu o 2 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Nikolas o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W przypadku rezerwacji obejmujących więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu. Goście zostaną o nich poinformowani przed przyjazdem.

W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, wanna z hydromasażem / jacuzzi, obiady na wynos, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, udogodnienia spa, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości