Ramada Airport Hotel Prague
160 00 Praga, K Letišti - Terminál 3
160 00 Praga, K Letišti - Terminál 3
Ten nowoczesny hotel jest położony na terenie terminalu 3 na lotnisku w Pradze. Obiekt oferuje klimatyzowane pokoje z bezpłatnym WiFi, a także bezpłatny transfer do terminali 1 i 2. Hotel Ramada Prague Airport dysponuje całodobową recepcją i bezpłatną przechowalnią bagażu. Goście mogą też korzystać z centrum biznesowego z zacisznym miejscem do pracy. Obiekt zapewnia również informacje o przylotach i wylotach. Restauracja przez cały dzień zaprasza na rozmaite dania kuchni czeskiej i międzynarodowej. W barze podawane są różne napoje. Obok obiektu Ramada Hotel Prague Airport zatrzymuje się autobus nr 119 kursujący na stację metra Nádraží Veleslavín, z której można dojechać do centrum miasta. Ramada Airport Hotel przez całą dobę oferuje bezpłatny transfer z terminali 1 i 2 oraz w drugą stronę. Usługa ta jest dostępna przez całą dobę. Terminal 3 obsługuje pasażerów o statusie VIP oraz loty prywatne.
W przypadku rezerwacji bezzwrotnych Goście są zobowiązani do okazania tej samej karty kredytowej, której użyto do dokonania rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja nie może zostać zagwarantowana. Szczegółowych informacji na ten temat udziela personel. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, prasa do spodni, transfer lotniskowy (bezpłatny), parking na miejscu, prywatny parking, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego