Grand Apartments Špindlerův Mlýn
543 51 Špindlerŭv Mlýn, Svatopetrská 224
543 51 Špindlerŭv Mlýn, Svatopetrská 224
Odnowiony obiekt Pension Grand Apartments został otwarty w grudniu 2008 roku w centrum Szpindlerowego Młyna. Oferuje on luksusowe pokoje i apartamenty. Dwa pokoje dwuosobowe można połączyć, tworząc apartament rodzinny z oddzielnymi łazienkami dla każdego z pokoi. W każdym pokoju zapewniono drewniane meble, telewizor LCD z dostępem do kanałów satelitarnych oraz dostęp do internetu. We wszystkich pokojach obowiązuje zakaz palenia. W oddalonym o 50 metrów od obiektu Hotelu Grand znajduje się centrum odnowy biologicznej, z którego można korzystać za dodatkową opłatą. W przypadku zakwaterowania na 2 i więcej nocy Goście mogą bezpłatnie korzystać z hotelowej sauny. W obiekcie mieści się wspólny salon z niewielką kuchnią. Goście mogą też bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do internetu. W budynku dostępna jest także wypożyczalnia nart, kantor i usługi turystyczne. W biurze podróży można wykupić ciekawe jednodniowe wycieczki po Szpindlerowym Młynie lub innych miejscach w Karkonoszach. Wszystkie usługi oferowane w obiekcie są organizowane w recepcji Grand Hotelu.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Grand Apartments Špindlerův Mlýn o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Śniadanie można zamówić w Hotelu Grand, oddalonym o 100 metrów od apartamentów.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, kort tenisowy, sauna, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, jazda na rowerze, kręgielnia, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, jazda konna, squash, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), wypożyczalnia sprzętu narciarskiego na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, park wodny, codzienne sprzątanie, prywatny parking, parking przy ulicy, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż całego ciała, szatnia / przebieralnia, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości