Hotel Resort Martin & Kristyna
54351 Špindlerŭv Mlýn, Udolni 292
54351 Špindlerŭv Mlýn, Udolni 292
Hotel Martin i Hotel Kristyna tworzą jedne obiekt usytuowany w Szpindlerowym Młynie w dolinie Svatý Petr. Swoim Gościom oferuje on wyśmienitą kuchnię. W pomieszczeniach ogólnodostępnych można korzystać z bezpłatnego WiFi. Latem Goście mogą ochłodzić się w strumieniu Dolský, którego szum słychać także w budynku. Z balkonów i przez okna roztacza się widok na przepiękny park Kristýna. Idealnym miejsce na relaks jest trawnik z leżakami. Hotel Martin doskonale nadaje się na spokojny wypoczynek i znajduje się zaledwie 50 metrów od hotelu Kristyna. Wszystkie pokoje w hotelu Martin dysponują balkonem z widokiem na park Kristýna. Restauracja w hotelu Kristyna oferuje pyszne potrawy Gościom zakwaterowanym w obu obiektach. Mogą oni tu spróbować lokalnych specjałów, dań kuchni międzynarodowej oraz wędzonych i grillowanych przysmaków. Specjalnością restauracji są domowe ciasta oraz pierogi z jagodami z Karkonoszy. Zimą droga do hoteli jest zawsze odśnieżona, a do dyspozycji Gości jest parking. Hotele Kristyna i Martin położone są 15 minut spacerem od centrum Szpindlerowego Młyna. Zarówno zimą, jak i latem można do nich dojechać autobusem. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania narciarstwa oraz turystyki pieszej i rowerowej. Ośrodek narciarski Medvědín znajduje się 2 km od obiektu. Można do niego dojechać autobusem dla narciarzy, który zatrzymuje się przed hotelem Martin.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 3 lat.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 3 lat.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, narciarstwo, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), wypożyczalnia sprzętu narciarskiego na miejscu, punkt sprzedaży karnetów narciarskich, bezpośredni dojazd do obiektu na nartach, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, szatnia / przebieralnia, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego