Pension Anna
543 51 Špindlerŭv Mlýn, Špindlerův Mlýn
543 51 Špindlerŭv Mlýn, Špindlerův Mlýn
Obiekt PENSION ANNA, usytuowany w miejscowości Szpindlerowy Młyn, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Przystanek autobusowy Strážné – 16 km. Personel służy pomocą w organizacji transferu. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. W każdej opcji zakwaterowania zapewniono sejf oraz bezpłatne WiFi, a z wybranych pokoi roztacza się widok na góry. Pokoje wyposażone są w lodówkę. Okolica jest popularna wśród miłośników narciarstwa. W obiekcie działa wypożyczalnia sprzętu narciarskiego. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Pardubice, znajduje się 109 km od obiektu PENSION ANNA.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, pokoje dla niepalących, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), wypożyczalnia sprzętu narciarskiego na miejscu, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, meble ogrodowe, miejsce na piknik, transfer, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt