Penzion Pišlikdum
790 53 Stará Červená Voda, Nová Červená Voda 110
790 53 Stará Červená Voda, Nová Červená Voda 110
Obiekt Penzion PIŠLIKDUM położony jest w miejscowości Stará Červená Voda i oferuje ogród, wspólny salon, taras, bar, sprzęt do grillowania, a także widok na góry. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Ze wszystkich opcji zakwaterowania roztacza się widok na ogród. W każdej z nich zapewniono część wypoczynkową, pralkę, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, jak również prywatną łazienkę z suszarką do włosów i kapciami. Wyposażenie obejmuje również mikrofalówkę, płytę kuchenną, toster i czajnik. Obiekt dysponuje placem zabaw. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu, narciarstwa i wędkarstwa. Obiekt Penzion PIŠLIKDUM zapewnia też przechowalnię sprzętu narciarskiego. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kopalnia złota w Złotym Stoku – 35 km, Skansen – 30 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Wrocław, znajduje się 119 km od obiektu Penzion PIŠLIKDUM.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Penzion PIŠLIKDUM o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 12 lub więcej lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, narciarstwo, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, masaż, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, jazda konna, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, miski dla pupila, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego