Apartmány Nad Řekou
542 24 Svoboda nad Úpou, Pod Rýchorami 22
542 24 Svoboda nad Úpou, Pod Rýchorami 22
Obiekt Apartmány Nad řekou usytuowany jest w miejscowości Svoboda nad Úpou, 16 km od Karpacza i 17 km od Szpindlerowego Młyna. Goście mogą bezpłatnie korzystać z prywatnego parkingu. Na miejscu znajduje się część wypoczynkowa z miejscem do siedzenia dla 15 osób. Do dyspozycji Gości jest aneks kuchenny z kuchenką mikrofalową, lodówką i czajnikiem. W każdej opcji zakwaterowania mieści się łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków. We wszystkich pomieszczeniach zapewniono bezpłatne WiFi. W wolnej chwili Goście mogą pograć w rzutki i tenisa stołowego. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników narciarstwa, gry w golfa i turystyki rowerowej. Szklarska Poręba znajduje się 29 km od obiektu Apartmány Nad řekou, a lotnisko w Pardubicach jest od niego oddalone o 70 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartmány Nad řekou o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 3 lub więcej lat płacą € 12 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, narciarstwo, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, spa i centrum odnowy biologicznej, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, rzutki, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, kręgielnia, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, squash, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości