Apartman Modry Dum

671 03 Vranov nad Dyjí, 8. Kvetna 29

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Apartman Modry dum enjoys a location in Vranov nad Dyjí, just 1.2 km from Vranov nad Dyjí Chateau and 1.5 km from Vranov nad Dyjí Dam. The homestay, set in a building dating from 19th century, offers free WiFi. This homestay comes with a kitchen, a seating area, and a flat-screen TV. The homestay offers a terrace. Brno–Turany Airport is 93 km away.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Please note that this property offers self service check-in. After booking, you will receive check-in instructions.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu