Apartamenty Ap 10
42-226 Częstochowa, Kardynała Stefana Wyszyńskiego 22 10 Piętro 1
42-226 Częstochowa, Kardynała Stefana Wyszyńskiego 22 10 Piętro 1
Obiekt Apartamenty AP 10 położony jest w miejscowości Częstochowa i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: PKS Częstochowa – 3,4 km, Sanktuarium Matki Bożej Częstochowskiej – 600 m. Oferta apartamentu obejmuje ogród, sprzęt do grillowania, bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, aneks kuchenny z lodówką oraz piekarnikiem, a także 1 łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt Apartamenty AP 10 oferuje plac zabaw. W pobliżu obiektu Apartamenty AP 10 znajdują się liczne atrakcje, takie jak Miejska Galeria Sztuki w Częstochowie, Ratusz w Częstochowie i Kościół św. Jakuba. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Katowice-Pyrzowice, znajduje się 59 km od obiektu Apartamenty AP 10. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, legowisko dla pupila, miski dla pupila, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości