Peak 12 Hotel
8800 Viborg, Tingvej 10
8800 Viborg, Tingvej 10
Hotel Peak12 jest położony w mieście Viborg, starej stolicy Danii. Na miejscu znajduje się m.in. wyrafinowany bar koktajlowy oraz nowoczesny salon, w którym można zrelaksować się przy filiżance kawy. Obiekt mieści się w budynku z najwyższym dachem w mieście, z którego roztacza się niesamowity widok na okolicę. Goście mogą korzystać z usług całodobowej recepcji i bezpłatnego WiFi. W usytuowanej obok salonu znakomitej rezerwacji stolik należy zarezerwować z wyprzedzeniem. Dodatkowe udogodnienie stanowi bezpłatny parking. Wszystkie pokoje w hotelu Peak12 wyposażono w telewizor z płaskim ekranem. Są one klimatyzowane i dysponują łazienką. W hotelu serwowane jest obfite śniadanie w formie bufetu, które obejmuje ponad 30% ekologicznych produktów. Goście hotelu Peak 12 mogą aktywnie spędzać czas w Viborgu, który jest zlokalizowany w otoczeniu jezior, wzgórz i pięknej przyrody. Miasta Silkeborg i Randers są oddalone od obiektu odpowiednio o 37 km i 43 km, a miasto Aarhus – o 67 km. Port lotniczy Karup znajduje się 25 km od hotelu Peak 12.
W obiekcie obowiązuje zakaz palenia. W przypadku złamania zakazu palenia w pokojach lub pomieszczeniach ogólnodostępnych naliczona zostanie grzywna w wysokości 400 EUR/3000 DKK. Palenie dozwolone jest wyłącznie w ogrodzie lub na świeżym powietrzu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą DKK 200 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, jazda na rowerze, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wino / szampan, owoce, legowisko dla pupila, miski dla pupila, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego