Zalety: Piękne polskie plaże na Bałtykiem. Wspaniałe.
Wady: Nie mam pojęcia jakim cudem ten obiekt ma takie oceny. Przez wiele lat korzystania z booking, przejechaniu całej Europy, nie spotkałem się z sytuacją, aby różnica pomiędzy ocenami i komentarzami a rzeczywistością była tak GIGANTYCZNA jak tu.
Jest limit znaków, więc w skrócie tylko naszkicuję główne problemy.
Obsługa miała pełną informację, o której będziemy, z dokładnością do 15 minut. Przywitała nas zamknięta brama i spędziliśmy przed tą bramą 15 minut. W końcu pani z obsługi wysłała swoją córkę. Zaparkowaliśmy na wskazanym miejscu. Kolejnego dnia zostaliśmy poproszeni i demontaż bagażnika. Na wakacjach nie śledzę maila, więc o tej prośbie dowiedziałem się po powrocie do domu, bo obsługa wysłała tą prośbę za pomocą booking. Dziwne jest to, że kobieta z obsługi, zamiast po prostu przyjść, pogadać i powiedzieć, wysyła wiadomości na booking. Informacje o opłacie klimatycznej wysyłała SMS-em! Ostatniego dnia wysłała dla syna, aby poinformował mnie, że mam się koniecznie stawić tu-i-tu w celu uiszczenia opłaty. W mojej ocenie osoby z fobią społeczną nie powinny zajmować się obsługą klientów, ale to tylko opinia.
Obiekt z grubsza obiekt posprzątany. W szczegółach daleko od stanu „jako tako”. Tylko przykład - nikt nie sprawdza czystości sztućców.
Obiekt ładnie wygląda na zdjęciach zrobionych dawno temu. Obecnie zewsząd wychodzi tandeta i fakt, że całość zrobiona została po taniości. Mamy najtańsze materiały wszędzie i po kilku latach to się sypie. Dla przykładu najtańsze krzesła - połamane, najtańsza armatura z marketu (np. bateria kuchenna lada moment odpadnie), mrugające ledy i wiele innych. Z wyposażenia najlepiej wyglądał telewizor. To tak jakby ktoś stwierdził, że kibel to kupi najtańszy kompakt z marketu, ale TV musi być na wypasie – ciekawe. Domki są w szeregu po 5 i są z drewna, więc jak sąsiad idzie po schodach, to można liczyć kroki.
Na koniec – jest 100PLN kary za przestawienie mebli i nie wyniesienie śmieci.