Happy-nest (first Floor)
Marigot, 1119 North End
Marigot, 1119 North End
Oferta obiektu Happy-Nest (First floor) położonego w miejscowości Marigot obejmuje ogród i taras. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, bezpłatny transfer lotniskowy oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, kuchnię z lodówką i piekarnikiem, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 1 łazienkę z prysznicem. Obiekt Happy-Nest (First floor) oferuje wypożyczalnię samochodów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Melville Hall, znajduje się 5 km od obiektu Happy-Nest (First floor).
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (bezpłatny), dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości