• Gość

    Zalety: lokalizacja
    Wady: obsługa - każda czynność na recepcji trwa wieczność.

    7.00

  • Paulaaap

    Zalety: Niewiele
    Wady: Bardzo zły hotel porównując z innymi w Punta Cana. Pokoje brzydkie, brudne, ośrodek źle utrzymany. Dostaliśmy pokoj bardzo daleko wody, choć prosiliśmy o wymianę, a miejsca wolne na pewno były, bo plaża była pusta. Glony nie były wystarczająco sprzątane, obsługa nieprzyjemna, jedzenie w bufecie monotonne, restauracja meksykańska to jakiś żart. Zdecydowanie odradzam.

    1.00

  • Monika

    Zalety: Infrastruktura , zieleń , ogrody, pokój , aktywności , plaża szeroka i sprzątana 😊
    Miła obsługa , również na plazy donoszono drinki i napoje
    Darmowy test na Coronovirus przy wylocie .
    Dania bardzo smaczne i pięknie podane .
    Wady: Bardzo słaba aplikacja Melia , gdzie nie zawsze godziny „aktywności” się zgadzały , była tez bardzo nieczytelna , czasami tez nie wszystkie dodatkowe aktywności były na nią naniesione.
    Dodatkowy (-) za brak różnorodności w wyżywieniu . Rozumiem , ze z powodu Coronavirus większość restauracji była zamknięta , ale w tej otwartej , a zwłaszcza na poziomie „Level” , nie powinno być to samo menu przez dwa tygodnie . Na dodatek z mała ilością opcji do wyboru .
    Kolejny (-) za to, iż w informacji , ze na poziomie „ Level” jest elastyczny check- In o check -out . A to nieprawda . Późny check-Out jak się okazuje jest do godziny 14.00. A potem za każda kolejna godzinę przedłużenia trzeba dopłacić 40$ . Tak wiec jest to nie fair ze strony hotelu , ze od razu nie ma jasnej informacji.

    9.00