Hilton La Romana, An All-inclusive Family Resort

23000 Bayahibe, Playa Bayahibe, La Romana, Bayahibe

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W resorcie
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Czas na smaczny posiłek! Usiądź w restauracji. Jeśli nie wyobrażasz sobie dnia bez kawy, wstąp do kawiarni. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi.
Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz zaparkować w strefie parkowania. Goście mogą też korzystać z takich usług jak: pokój do masażu, sauna i centrum SPA. Gości kochających sport uszczęśliwi centrum fitnessu, siłownia, miejsce do gry w ping-ponga i klub nurkowy. Nie grozi Ci nuda, bo w resorcie znajdziesz kasyno, karaoke i miejsce na piknik.
Tu skorzystasz z atrakcji wodnych, bo na terenie obiektu znajduje się basen i basen odkryty. Dzieci się ucieszą, bo obiekt posiada salę zabaw. Biuro organizacji wycieczek resortu pomoże Ci w zarezerwowaniu wycieczki. Pracownicy resortu zorganizują dla Ciebie transfer.
Dla gości resortu dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, pralnia chemiczna, bankomat, prasowanie, wypożyczalnia samochodów, sejf i concierge.

Wyposażenie pokoju
Oto co pomoże Ci odpocząć w Twoim pokoju po długim dniu: budzik, telewizor i minibar. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
Pool access available from 9:00 AM to 7:00 PM. Reservations are required for massage services and spa treatments. Reservations can be made by contacting the property prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation. Only registered guests are allowed in the guestrooms. The property has connecting/adjoining rooms, which are subject to availability and can be requested by contacting the property using the number on the booking confirmation. This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property, and commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays. Personal protective equipment, including masks and gloves, will be available to guests. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; guests are provided with hand sanitizer. Contactless check-out is available. Individually-wrapped food options are available for breakfast. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings.